Gabrielia

Monday, August 08, 2005

Inca o zi in Frankfurt

WikiMania s-a terminat ieri seara, dar eu mai raman o zi in Frankfurt. Incep sa simt oboseala, ritmul a fost foarte alert, nici un moment de plictiseala.

3 zile pline, o gramada de contacte si discutii interesante. Un eveniment de exceptie. Voi scrie mai multe in zilele urmatoare, am o gramada de insemnari schitate, nimic terminat insa. Si nici timp sa o fac acum nu am.

Singura nerealizare e ca nu am reusit sa intalnesc singurul roman prezent la conferinta. Nu stiu cum s-a putut intampla, dar am reusit sa nu ne ciocnim in nici o ocazie.
Asta este!

O conferinta extraordinara, cu bani putini si cu extraordinar de mult entuziasm inclus. S-a dovedit ca se poate! Spiritul Wikipediei e fantastic - mai multe despre asta intr-o insemnare viitoare!

Gabriela 4:16 PM
| #
Comments:
Chiar voiam sa te intreb cind vii cu mai multe insemnari.

Ai idee de ce apare un mare spatiu alb dupa fiecare titlu al post-urilor tale de aici?
 
Post a Comment