Gabrielia

Wednesday, August 17, 2005

Lumea-ntreaba...

cand am de gand sa revin cu informatii si povesti despre Wikimania?!

Ei bine, candva. ..

E mult de lucru la birou si nu reusesc sa ma cuplez pe altceva, sunt la servici de la 9 la 9, de trei zile imi tot propun sa ajung pentru o ora la bazin (e la 7 minute de aici), ieri mi-am permis luxul de a-mi lua hartoagele si de a iesi sa citesc pe iarba afara.

Azi am reusit sa revad cateva dintre insemnarile facute pentru Coniecto si sa le public, dar pana la a ma pune in starea de spirit adecvata pentru a povesti cum a fost, mai este!

Si mai am o problema: laptopul meu de acasa pare a fi usor bolnav: a luat un troian, ceva...
Nu mai pot publica nimic, nici pe Flickr, nici pe Blogger. "The document contains no data" in Firefox, "This page does not exist" in IE. Daca e cineva pe aici care are vreo idee... Am incercat tot ce-am gasit pana acum - no chance!

Mi-am jurat sa trec pe Linux cat de curand, dar pentru asta-mi trebuie cateva ceasuri bune de lucru.

Am o senzatie de bine cum n-am avut de mult. Vin dimineata la universitate pe malul raului, ascultand conferinte la stick-ul MP3 pe care l-am achizitionat in Germania (cel vechi s-a harbuit de tot, bateriile nu mai faceau contact). Am o sursa excelenta! La birou am gramezi de lucru, dar incep sa intrezaresc un fir rosu in ceea ce fac.

Mercur a revenit in mers direct, deci e probabil ca de acum incolo sa putem fi mai creativi si mai productivi.

Gabriela 7:20 PM
| #
Comments: Post a Comment