Gabrielia

Monday, August 01, 2005

O luna fara blogging

Acum realizez ca n-am mai suflat o vorbulita de cand m-am mutat in casa noua, adica de exact o luna. Am avut multe de facut? Sa zicem. Dar pana acum doua-trei zile foloseam laptopul sezand pe mocheta sau in varful patului, chinuindu-ma macar sa ma tin la curent cu ce se intampla in lume.

Serviciul pe de o parte - mult de citit, multe contacte de organizat si documentat, si pe urma povestile fara de sfarsit de pe Y! mi-au mancat cea mai mare parte din timp.

O sa incerc sa-mi revin in fire si sa-mi reorganizez programul, ca sa las timp si energie si pentru blogul acesta.

Numai cateva ganduri acum pentru cei de acasa: aici sunt 13 grade si eu jinduiesc la caldura din Romania! Incep sa ma gandesc ca ceaiul lektorului n-ar fi o idee atat de rea in atari conditii. Am inchis usile la camere si am facut proba caloriferului pentru zece minute (nu mai mult, costa de te usuca!) Am pus o haina in plus, ba chiar si doua, dar n-a ajutat prea tare. Dardai in continuare... Vineri imi povestea cineva despre un doctorand portughez care in ianuarie a cedat nervos si s-a intors la mama acasa, ca nu mai poate fara sa vada soarele. Am zambit superior, dar azi nu mi se mai pare atat de greu de imaginat...

Si ironia sortii, mai e si Bank Holiday, adica luni e liber si totul e inchis! Normal ca mi-am adus mormane de lucru acasa, si normal ca nu sunt nici la jumatate cu ce-mi propusesem sa fac! Macar mersul pe jos pana la servici ma mai incalzea... dar despre asta cu alta ocazie!

Gabriela 3:16 AM
| #
Comments: Post a Comment