Gabrielia

Tuesday, August 30, 2005

Tot mai putin timp...

Orele par a fi intrat in sac... la fel si zilele... si lunile...
De doua zile trudesc la rescrierea proiectului care ne plateste - stiti voi, ca si cum stai pe o craca si incerci nu sa o tai, ci sa o modelezi, sa o infrumusetezi, sa o faci mai ... reala - ce poate fi mai real decat craca pe care stai? ca daca ea n-ar fi, ai fi in aer! Nu e o munca tocmai placuta, dar asta este! Ca-n bancul cu ardeleanul care se aseaza in pioneza: No daca-i musai...

Dar nu de aceea am intrat aici, in loc sa fac pauza de dezmortit membrele pe coridor.
Am intrat sa va povestesc ca m-am procopsit cu o bicicleta! Nu e ea chiar noua, a fost inchiriata sezonul asta, dar colegii m-au asigurat ca face toate paralele pe care le-am dat pe ea. Si eu care ma dusesem la magazin doar sa arunc o privire! Asa ca azi dimineata, in loc sa vin pe jos la Universitate, am venit pe cal inaripat;-)

Nota: a mea nu e rosie, ci albastra! A vrut nenea ala sa-mi vanda una roz de ti se strepezeau dintii, dar a fost de-ajuns sa ma gandesc la reactia fiica-mii, si am spus un Nu hotarat!

Maine primesc vizita unui tehnician de la providerul de Internet - sa vada de ce conexiunea de acasa nu ma lasa sa public nimic pe nici un blog. Tineti-mi pumnii!

Gabriela 6:51 PM
| #
Comments: Post a Comment