Gabrielia

Friday, February 17, 2006

Totul depinde de cum vezi lucrurile...

Sunt pe cale, gata, m-am intors de pe aratura inapoi pe drum, totul pare sa se lege, sa convearga.
Iau parte la un workshop online de 5 saptamani, miercuri am inceput un curs de Creative Writing, citesc tot ce-mi cade in mana sau sub ochi... si vad semne pretutindeni:-)

Deunazi citeam pe o lista de discutii despre Jodorowski si despre psihomagie - practica terapeutica propusa de el, care ar avea la baza trei premise fundamentale:

1. Nu exista esec, la fiecare esec schimbam drumul.
2. Pentru a ajunge la ceea esti trebuie sa mergi pe unde nu esti.
3. Ca sa ajungi sa fii ceea ce esti, este cea mai mare fericire.

Goethe spunea si el acelasi lucru, "Werde wer du bist", devino cel care esti.
Dar ce mi-a sunat mie de aici cel mai tare a fost sa ma opresc din actiunea de dat cu capul in perete in care ma incapatanez de atatea luni si sa caut o usa. Culmea e ca am si vazut-o imediat!

Cand ne uitam de sus la un copil sau la un animalut cum persevereaza intr-o actiune sortita esecului sau foarte dificila in loc sa aleaga calea simpla care pentru noi, de acolo de sus, pare evidenta, tindem sa zambim.
Probabil ca asa aratam si noi vazuti de sus;-)

Gabriela 2:02 PM
| #
Comments: Post a Comment