Gabrielia

Tuesday, July 04, 2006

Bucuresti & co

Numai ce-am ajuns inapoi in Irlanda, si au inceput prietenii sa bage de seama ca am trecut pe acasa! Ce sa spun, abia am asteptat sa ma intorc inapoi la racoarea irlandeza, dar mare mi-a fost dezamagirea: o caldura umeda si sufocanta si aici!

Bucurestiul a fost o experienta interesanta: caldura foarte greu de suportat, traficul nebun - aproape la fel ca in Dublin, dar si parcuri si terase, ploi torentiale si caini vagabonzi...
Imaginea de alaturi e luata sambata in Piata Muncii - o ploaie cu bulbuci, s-au umplut strazile, am inotat prin apa pana la genunchi si rafalele aratau ca o perdea...

Partea buna a fost ca am avut cateva intalniri interesante pe plan profesional. Lumea se misca, cei mai multi stiu ce vor, isi joaca bine cartile si stiu clar ce au de facut ca sa reuseasca.

Dar 3 zile sunt nimica toata... Pana sa ma obisnuiesc, a trebuit sa zbor inapoi!

Gabriela 11:00 PM
| #
Comments: Post a Comment