Gabrielia

Monday, August 06, 2007

Zi trista..

Am terminat de scris un mail unor prieteni care-si insurau baiatul si m-a busit plansul... N-am inteles de ce, era prilej de bucurie! Cautand imprejur dupa cineva cu care sa schimb o vorba, dau de prietena mea din Timisoara, care-mi spune ca si ea are un nod in gat...si ca a murit Motzu Pittis!

N-am putut sa cred! Motzu trebuia sa fie vesnic! Era doar un adolescent pasionat de rock'n roll...
Gasesc articolul din Wikipedia - 63 de ani - si mintea mea nu vrea sa creada!

Si ne-am apucat la taclale, prietena mea si cu mine... fredonam franturi de cantece - si parca retraiam anii de liceu...

Am adaugat cateva linkuri in articolul din Wikipedia, am aprins o lumanare, i-am reascultat cantecele... dar parca tot nu-mi vine sa cred!






Straniu, dar iata-ne toti admiratorii lui raspanditi pe planeta repezindu-ne sa-l priveghem asa cum putem - unii pe Wikipedia, altii pe YouTube, altii pe radio3net...

Dumnezeu sa-l odihneasca! O frantura din Motzu va continua sa existe in inimile celor care l-au iubit - atat cat vom mai exista si noi!

Gabriela 1:40 AM
| #
Comments: Post a Comment