Gabrielia

Wednesday, August 03, 2005

Dupa ploaie vine soare

Asta trebuie sa tin minte pentru data viitoare cand ma apuca amok-ul, ca nimic nu e vesnic si ca toate trec. Pana si starile rele. Pana si vremea urata. Asta cu vremea e cea mai usoara, fiindca aici vremea se schimba de la o ora la alta. Si nimeni nu crede in prognoza meteo;-)

La 5 dimineata cand m-am trezit era un soare minunat, deja de vreo 3 sulite pe cer. La 8 cand am dat sa ies ploua. La 12 i-a tras o ploaie cu bulbuci. La 2 era un soare stralucitor, si a tinut-o asa pana la 10 seara.

Ma pregateam de Wikimania. Si fiindca seful ne-a incurajat sa ne luam niscai concediu, ca nu ne cauta nimeni in cap cat si cum si de ce, am facut un plan maiastru ca dupa Frankfurt sa revin in Luxemburg, sa-mi inhat bicicleta, si sa fac excursia mult visata de 3 zile pe malul Mosellei de la Trier la Koblenz cu bicicleta. Ce daca n-oi putea sa-mi aduc bicicleta aici? Macar voi avea un tur de ramas bun cu ea.

Am cumparat biletul de avion, dar restul... cazarile si traseul si amanuntele... parca nu ma tragea inima. Duminica sezand sub plapuma mi-am zis ca e momentul sa demarez actiunea. Am adunat informatiile, am identificat locurile ... totusi, strangerea de inima persista. Vorba romanului, simteam ca nu mi se arata. Un prieten mi-a zis ieri - renunta, ce naiba! daca asa simti.

Azi povestesc cu o prietena care e in Germania. Imi zice ca vremea nu e tocmai torida si ma hotarasc sa verific prognoza meteo. Ce sa vezi?! Ploaie si frig toata saptamana viitoare! Ce soare, ce baie in Mosella, nici pomeneala! E clar, asta era. Va trebui sa anulez totul. Wikimania si retur.
Data viitoare n-am sa ma mai indoiesc de presimtiri!

Adio bicicleta mea... Ne-au legat atatea aventuri! Dar de-acum, e vremea sa ne spunem adio. Om gasi noi alta mai trainica si mai frumoasa de cumparat pe-aicea...

Gabriela 2:02 AM
| #
Comments: Post a Comment